მილანის ციფრული კვირეული
მილანის ციფრული კვირეული პარადიგმის ცვლებსა და ლიმიტების განვითარებას შორის
შვიდი თემატური ცენტრი და 350-ზე მეტი ღონისძიება , სადაც კომპანიები , სტარტაპები , უნივერსიტეტები , დაწესებულებები და მოქალაქეები განიხილავენ სამუშაოს , ტრენინგის მომავალს , გარემოს , ჯანმრთელობას , წრიულ ეკონომიკას , მოქალაქეებს მომსახურებას , პროექტებსა და იდეებს ქალაქისთვის და ხელოვნების ახალ ფორმებს . მილანის ციფრული კვირეულის ცენტრში (2023 წლის 5-9 ოქტომბერი) დევს გამოცდილება და მიდგომები ტექნოლოგიების , წარმოებისა და აკადემიური სისტემის და ურბანული ინტელექტის მიმართ .
მილიონზე მეტი ადამიანი და 2 ,500 შეხვედრა ფიზიკურ და ციფრულ ღონისძიებებს შორის , რომელიც გენერირებულია ბოლო ხუთ გამოცემაში , Milan Digital Week დაიხურა 9 ოქტომბერს . მეექვსე გამოცემის მთავარი თემა , ლიმიტების განვითარება , მიზნად ისახავდა კოლექტიური დიალოგის შექმნას ტრენინგის მომავალზე , გარემოზე , ხელოვნურ ინტელექტზე , მოქალაქეებისთვის ახალ სერვისებზე , ჯანმრთელობაზე , წრიულ ეკონომიკასა და ხელოვნების ახალ ფორმებზე .
შეხვედრების პროგრამა ოთხი საინაუგურაციო მიმართვით დასრულდა . ბენჟამინ ლაბატუტი , ჩილელი ესეისტი , მწერალი და ხელოვნური ინტელექტის პიონერი , თავისი უახლესი წიგნით “მანიაკი” (ადელფი , 2023) . რენატო მაზონჩინი , A2A-ს აღმასრულებელი დირექტორი და მილანის პოლიტექნიკის პროფესორი ურბანული მობილობის ახალ ჰორიზონტებზე , დიგიტალიზაციას , დეკარბონიზაციასა და ელექტრომობილობის პერსპექტივებს შორის . ეკონომისტი ჟაკ ატალი , Planet Finance-ის ხელმძღვანელი , ცხოვრების ეკონომიკასა და ახალ უტოპიებზე . დონალდ ნორმანი , კოგნიტური მეცნიერების , დიზაინისა და შემეცნებითი ინჟინერიის სისტემების საერთაშორისო ექსპერტი განათლებისა და სწავლების ევოლუციის შესახებ , დისკუსიაში მილანის პოლიტექნიკოს დიზაინის სკოლის დეკანთან ფრანჩესკო ზურლოსთან და METID-ის დირექტორ სუზანა სანკასანისთან . მილანის პოლიტექნიკო .
ციფრული ეპოქის საკითხებზე და შემდგომ პარადიგმის ცვლილებებზე ამ დისკუსიების ფარგლებში , ჩვენ მოვიძიეთ მარკო საბეტას , Salone del Mobile .Milano-ს გენერალური მენეჯერის შეხედულებები , რომელიც ფრანჩესკო ზურლოსთან და ენრიკა დანესთან , ინსტიტუციური კომუნიკაციების , მდგრადობის პროექტების ხელმძღვანელთან ერთად . & სპონსორობა TIM , ისაუბრა 6 ოქტომბერს ავეჯეულობასა და წრიულ ეკონომიკაზე
მარკო საბეტა , Salone del Mobile . Milano-ს გენერალური დირექტორი
მილანის ციფრულ კვირეულზე თქვენი გამოსვლის შემდეგ , როგორია თქვენი შეხედულება ხუთი სიტყვის ხელახალი გამოყენება , აღდგენა , რეგენერაცია , გადამუშავება და შეკეთება?
ეს ტერმინები ახლა შევიდა საერთო ენაში , ხოლო ლიტერატურაში ისინი მიუთითებენ წრიული ეკონომიკის ხუთ ფუნდამენტურ საყრდენზე . ოდესღაც ეს გაურკვეველი კონცეფცია იყო , მაგრამ სულ რაღაც ოც წელში ის გახდა ფუნდამენტური საშუალება მდგრადი ეკონომიკური , სამრეწველო და ფინანსური სისტემის განვითარებისათვის მის ყველა ნაწილში . როდესაც ვფიქრობ იტალიაზე ამ ხუთ პრაქტიკასთან დაკავშირებით , ვხვდები , რომ ის არის ერთ-ერთი ყველაზე მოწინავე ქვეყნებს შორის მრავალსაუკუნოვანი სათნო ტრადიციების წყალობით – როგორიცაა ნაწიბურების , ჯართის , მინის და ხის აღდგენა – და ჩვენი არაჩვეულებრივი ეროვნული უნარის გარდატეხა . შესაძლებლობების შეზღუდვები . ასე რომ , ევროსტატისთვის , დღეს იტალია ლიდერია ევროპაში თავისი გადამუშავების მაჩვენებლით და მეორეა წრიულობის მაჩვენებლით . ჩვენი უნარი , რათა გავაგრძელოთ პროდუქტების სიცოცხლის ხანგრძლივობა , ხელახალი გამოყენებისა და გადამუშავებისთვის , არა მხოლოდ მოაქვს ეფექტურობა ჩვენს წარმოების სისტემას , არამედ ასტიმულირებს და უზრუნველყოფს სინერგიას მიწოდების სხვადასხვა ქსელსა და იტალიური შემოქმედების ახალ შესაძლებლობებს შორის . ეს ახალი პროცესები , პროდუქტები და უნარები წარმოქმნის ახალგაზრდა და ნაყოფიერ წვენს სულ უფრო მწვანე , დამზადებულია იტალიაში . მაგრამ არ არის მხოლოდ დადებითი . ევროსტატი ასევე გვეუბნება , რომ ჩვენ ჯერ კიდევ ძალიან ბევრი ნარჩენების ექსპორტი გვაქვს . PNR-ის მიერ წამოჭრილი გამოწვევების და ევროპის დონეზე დასახული მიზნების დასაკმაყოფილებლად , ჩვენ გვჭირდება ფოკუსირება ინსტრუმენტებზე , უპირველეს ყოვლისა ციფრულზე , რათა უზრუნველვყოთ ეროვნული გადამუშავების ინდუსტრია საბოლოო ხარისხის მიღწევას .
Milano Digital Week 2023 – Ph . Lorenza-Daverio
როგორ შეგვიძლია გადავიდეთ „ პროდუქტზე ორიენტირებულიდან “ „ მომსახურებაზე ორიენტირებულზე “ ?
სწორედ ტექნოლოგიური ინოვაციები მოგვცემს საშუალებას „პროდუქტზე ორიენტირებული“ ბიზნეს მოდელები გადავიტანოთ „მომსახურებაზე ორიენტირებულ“ მოდელებად . გამარტივებისთვის , ისინი პასუხობენ კითხვას: „რატომ გაყიდოთ სამრეწველო მანქანა , მანქანა ან რაიმე სახის პროდუქტი , როდესაც შეგიძლიათ გაყიდოთ სერვისი , რომელიც შესაძლებელს გახდის გადაიხადოთ ამ ობიექტის ფაქტობრივი გამოყენება? სარგებელი მყისიერია მომსახურების მიმწოდებლისთვის და ვინც მას იქირავებს . გამყიდველი უზრუნველყოფს მომხმარებლის ლოიალობას , გაზრდილ ცოდნას და ბიზნესის პროგნოზირებადობას . მომსახურების მყიდველისთვის , ვიდრე პროდუქტის/პროდუქტის , მთავარი უპირატესობაა აქტივის ეკონომიკური , მართვა და შენარჩუნება და მისი პერსონალიზაცია . როგორ თამაშობს ციფრული ტექნოლოგიები ამ ტრანსფორმაციაში გამაძლიერებელ როლს? ნივთების ინტერნეტი (IoT) ტექნოლოგია აკავშირებს პროდუქტებს , კომპონენტებსა და მასალებს ინტერნეტთან რეალურ დროში , აქცევს ჩვეულებრივ „პასიურ“ მოწყობილობებს , რომლებსაც შეუძლიათ გარემოსთან ურთიერთქმედება , ფუნქციების შესრულება და გარედან კომუნიკაცია . ეს ტექნოლოგია ასევე გამოიყენება პროდუქტების მიკვლევადობის უზრუნველსაყოფად და მათი აღდგენის გასაადვილებლად , სანამ ისინი ნარჩენები გახდებიან . შემდეგ IoT-ის მიერ შეგროვებული მონაცემები ხშირად ერწყმის Big Data & Advanced Analytics ტექნოლოგიებს , რათა ის გადაიქცეს სასარგებლო ინფორმაციად გაზიარების , სესხის , ხელახალი გამოყენების , შეკეთების , რეკონსტრუქციისა და გადამუშავებისთვის გამოყენებული მასალების ამ კონკრეტული სიკეთის შესაქმნელად . Augmented Reality სულ უფრო ხშირად გამოიყენება ტექნიკური დახმარებისა და ტექნიკური დახმარების ვირტუალიზაციისა და დისტანციურად დასამუშავებლად , ხოლო Blockchain იზრდება პოპულარობა , რათა უზრუნველყოს მიკვლევადობა და უზრუნველყოს მასალების მწვანე წარმოშობა , განსაკუთრებით მოდის და ფუფუნების სექტორებში .
რა როლი აქვს Salone del Mobile .Milano-ს ამ ტრანსფორმაციაში ?
თემები , როგორიცაა რეგენერაცია , ხელახალი გამოყენება , წრიულობა , პლანეტაზე ორიენტირებულობა , ენერგიის დაზოგვა , ხალხისა და თემების ზრუნვა ყოველთვის იყო Salone del Mobile .Milano-ს მისიის ცენტრში . გარემოსდაცვითი , ეკონომიკური და სოციალური პასუხისმგებლობა ასევე იქნება პრიორიტეტები 2024 წლის გამოცემაში , რომელიც მოწოდებულია მოაწყოს ყველა აქტივობა და ღონისძიება ისე , რომ მათ რაც შეიძლება დადებითი გავლენა მოახდინონ სოციალურ და გარემოსდაცვით ეკოსისტემაზე . შემდეგი გამოცემა ღონისძიების საერთაშორისო სცენაზე შემოიტანს ახალ ბიზნეს მოდელებს პასუხისმგებლიანი და ინკლუზიური განვითარების გზაზე , ასევე ახალ ბიზნეს იდეებსა და ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებს , რომლებსაც შეუძლიათ ხელი შეუწყონ ადამიანის კეთილდღეობას , გარემოს დაცვას , საცხოვრებელს და უფრო ეფექტურს . რესურსების გამოყენება გაეროს მდგრადი განვითარების მიზნების შესაბამისად .
Milano Digital Week 2023 – დოქტორი ლორენცა დავერიო
რა წერტილს მიაღწიეს სექტორის კომპანიებმა ?
მე ვიტყოდი კარგ აზრს . რაც იმას ნიშნავს , რომ კომპანიებმა , ბრენდებმა და დიზაინერებმა რამდენიმე წლის შემდეგ გააცნობიერეს , თუ რამდენად რადიკალურად აქტუალურია გარემოსდაცვითი საკითხი , არ შეიტანეს ის პრიორიტეტად .